Bakemono no Ko

Bakemono no Ko
Type : Movie
Aired : Jul 11, 2015
Source : Original
Genres : Adventure, Supernatural
Duration : 1 hr. 58 min.

Sinopsis :
Bakemono no Ko adalah kisah seorang anak dan binatang: kedua kesepian, baik keras kepala, dan kedua yang kuat. Ren baru saja kehilangan ibunya akibat sebuah kecelakaan, dan ia ingin tinggal bersama Ayahnya. Tapi hal itu tidak bisa, karena orangtuanya sudah bercerai dan sang ibu yang memenangkan hak asuh Ren.

Ren menolak untuk di adoptasi dan memilih untuk tinggal di pinggir jalan yang terkenal di kawasan Shibuya, Tokyo. Suatu hari ia bertemu dengan 2 hewan berjubah yang misterius, Ren memilih untuk mengikuti mereka ke sebuah dimensi lain yang di sebut Shibutengai, dimensi itu mempunyai struktur bangunan menyerupai bangunan di Jepang.

Yang berbeda dari dunia itu adalah penghuninya hewan buas, yang di latih untuk bisa menguasai ilmu bela diri. Kemudian Ren menjadi murid (pengikut) Kumatetsu, hewan liar yang membawa Ren ke dunia tersebut. Dan Ren memutuskan untuk tinggal di dunia itu.

Synopsis :
Bakemono no Ko is the story of a boy and the beast: the loneliness, both stubborn, and a strong second. Ren just lost his mother as a result of an accident, and he wanted to stay with his father. But it can not, because his parents are divorced and the mother, who won custody of Ren.

Ren refused to in adoptasi and chose to stay at the famous roadside in the area of Shibuya, Tokyo. One day he met with two mysterious cloaked animals, Ren chooses to follow them to another dimension that called Shibutengai, dimensions that have structures resembling buildings in Japan.

A different kind of world it is a wild animal inhabitants, who trained to be able to master the martial arts. Then Ren become disciples (followers) Kumatetsu, wild animals that carry Ren to the world. And Ren decided to stay in that world.

Anime Bakemono no Ko Subtitle Indonesia :
480p : Uptobox Usersfiles Dailyuploads
Mp4 : Uppit Solidfiles | Userscloud | Zippyshare

No comments :

Post a Comment